You appear just like a dream to me

Hej sweethearts. Har precis sagt hejdå till Josefin, vi har snackat i tele nån timme. Trevligt, fast mest satt vi och falsksjöng åt varandra, men det är ju kul det också haha!

Skolan idag var väl typ, som vanligt liksom. Efter skolan lekte jag med Betty och vi typ bara töntades framför datorn och hon målade mina naglar med ett assnyggt nagellack hon blandat ihop själv! :o
Ikväll är mamma och pappa borta hela kvällen, det är deras bröllopsdag så dom är ute och äter. Så jag och Emil är hemma själva, vet inte va vi ska hitta på, antagligen kollar vi på nån film. En sak jag vet iallafall är att jag måste göra NO läxan innan jag går och lägger mig. Ska nog göra den nu, så jag har det gjort liksom. Så kan man kryssa över det.
Imorgon ska jag..? Fick för mig att jag skulle träffa Hanna? Fast vet inte, kan ha drömt det inatt eller nåt? Får fråga henne haha. 
På fredag ska jag iallafall träffa lite människor och på natten ska jag och Josefin sova hos antingen henne eller mig. (?) Och på lördag ska vi gå på stan. Det bestämde vi för typ 2 veckor sen haha.
Ha en mysig kväll. :)

PUUUUUUWWSSS (hahahhahahaha Hanna och Josefin, remember igår?)


HAHAHAHAHAH JOSEFIN KOMMER DU IHÅG!?!?!?!?!?! ÄLSKAR DIG

PS: idag cyklade jag till skolan! wowowowow. så skönt att rulla hem bara haha och inte behöva gå i en halvtimme liksom :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

- jaaah assåååw jah kommer ihhååwghh! :D

2010-09-01 @ 22:44:55
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0