Yeye

Hello suckers. Har precis ätit middag, och ska snart dricka te och plugga. No prov imorgon och ska göra mitt bästa för att få höga betyg på det. ;)
Chill dag idag, först hk hela förmiddagen, sen so då vi svarade på frågor i datasalen och efter det studiebesök (?) på ungdomsmottagningen. Fast skulle mer kalla det en "lektion" eller nåt haha. Efter skolan drog Hanna, jag och Josefin hem till Hanna, vi åt lite och sen kom Micke och Filip. Vi va inne och... Aa va gjorde vi egentligen? Typ ingenting, men tiden gick fort iallafall. Gick hem och åt och ja nu sitter jag här...
Nej vet inte vad jag ska göra nu, puuuuwwwss åååh kraaaahwm.
OBS jag vet att det blir tråkiga inlägg utan några bilder, därför att 1. orkar inte ladda in alla 1000 bilder från mobilen till den här tillfälliga dator. 2. så därför skulle ni få några konstiga bilder från typ google eller nåt.

MEDANS KAN NI FÅ TITTA PÅ MYRORNAS KRIG JIPPIE JAO
http://lemonodor.com/images/cgr/old/random-cgr.gif

Kommentarer
Postat av: Hanna Beatty

Jag tror att dom vita vinner :p <3

2010-09-22 @ 21:45:57
URL: http://hannabeatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0