Vanlig dag

Hände inget speciellt i skolan. Alla dagar ser precis likadana ut, som en film som spelas upp om och om igen. Men efter skolan visas det speciella klipp varje dag. Efter skolan var jag med Hanna. Vi typ satt vid datorn, you know väldigt uppfriskande och man rör ju på sig mycket också. Hjärngymnastik. Ha - ha.
Framåt halv sex skulle hon iväg och rida så jag gick hemåt medans jag lyssnade på musik, väldigt trevligt. Musiken är min bästa vän liksom. Åt middag, hemmagjorda köttbullar och spaghetti, mums. Och nu sitter jag här... Har precis gjort klart matteläxan, duktigt Johanna. *Applåder* Taack, tack, tack så mycket, taack, tack!
Nu ska jag gå ner och dricka te och kolla på Idol eller något annat.
Sen blir det väl sova, så godnatt.



Älskar den här bilden!
Gav mobilen till Sara, Erika och Nathalie när vi hade idrott, (dom var inte med), och när jag fick tillbaka den hade jag jätte söta bilder på där. :D
Sara on this picture!

Kommentarer
Postat av: Sara♥

johaaaannna din korv såhäär ful bild på mig ju ;O <3333333

2010-09-09 @ 22:56:32
URL: http://karolinaochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0