Utekväll

Hallå bloggen! Kom hem för ungefär 45 minuter sen, va ute med lite vänner. JADÅÅÅ. Haha vi hade det super, fast det var kallt. Lånade en varm jacka av Sara eftersom jag bara hade en tunn, perfekt värme asså haha.
Aja. Skola idag (wow, verkligen), helt okej. Efter skolan cyklade jag och Josefin hem till henne och käka nuddlar. Plus jordnötsringar. Plus kolla på tv. Plus massa annat säger vi. Gick hem till mig och hämtade money you know och knallade iväg till ica. SKOJA!!!!! Jag gick runt typ flera kilometer innan jag träffade Sara och Albin. Vi gick om varandra, lyckat. Woho. Vi köpte godis och pizza och åkte hem till Sara och åt. Sen kändes det som att jag hade en bulle i ugnen. Eller två. Med extra mycket fyllning.
Så kom Erika och vi gick ut, träffade Alexandra, Karolina och Josefin. Och Tommy. Sen Billy. Många namn att hålla reda på där vaa.
Imorgon blir det stan med sås och sen sover hon hos mig!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPIE

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0