Söndag

Hello sunshines.. Har precis druckigt upp mitt te, så nu är jag varm i hela kroppen, ni vet så man blir när man dricker te. Frös lite innan satt.
Hade ni en bra Kulturnatt? Alltså alla ni coola Uppsalare som jag då haha. Har andra städer Kulturnätter? No idea. Men iallafall så hade jag det super, var med några kompisar på stan, först gick vi omkring lite sen var vi på Grand. När jag kom hem satte jag på en film och efter halva somnade jag. Imorse skulle jag på gudstjänst egentligen, men jag vaknade 10 minuter innan den började så det var bara att inse att jag inte skulle hinna haha. Vi ska ju gå på 15 gudstjänster för konfirmationen innan maj, så det är lika bra att ha det avklarat så fort som möjligt liksom! Kanske går på nån i veckan, annars så blir det nog nästa söndag.
Har plockat lite på mitt rum idag också, och typ stått och dansat och sjungit och jag vet inte vad haha. Men vafaan man måste ju få vara lite galen ibland! ;D Innan middagen sprang jag också, woho duktigt Johanna. Och nu sitter jag här... Ska snart gå och fixa mig inför att gå och lägga mig, är trött och har ändå inget att göra haha. Vi får se...
Och imorgon är det skola... PEST PEST PEST är så skoltrött så det är inte sant! Men men, det är bara att stå ut...
Ha det så bra, så hörs vi. Pussn.

Dont walk in to my life, if you intend to leave me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0