PLUGGA PLUGGA PLUUUGGAAA

Hello hello.. Har precis skrivit ner alla partiers viktiga frågor. Hade ju typ redan gjort det i skolan, men icke sa nicke, vi fick inget tillfälle att skriva ut dom...
Idag var det skola! (Wow vilken nyhet.) Det är det liksom varje dag, förutom lördag och söndag såklart. TACKTACK den gubben eller tanten som kom på att man skulle vara ledig åtminstonde två dagar i veckan.
Efter skolan var jag med Hanna och Josefin. Va gjorde vi? Eh tjockade oss med choklad och chokladsås (PLUS EN JORDGUBBE TILL MIG) och nudlar med soja... Fast efteråt såg jag att sojan var bäst före utgången av 2008, lite fail där... Efteråt jag och Josefin maränger så det stod härliga till, medans vi kollade på tv... Hanna ville inte ha. Bra val Hanna, jag fick ganska ont i magen sen... Tror jag gick upp flera kilo dom där timmarna hemma hos Hanna, men vafan någon gång måste man ju få gotta sig lite, host. Sen hade vi första gymnastik träningen för i år, kul och riktigt skönt att röra på sig. Man mår så bra efteråt liksom! Så, för er lite trögtänkta, så mår jag väldigt bra nu! Hihi.
Nu måste jag plugga, tills imorgon har vi två läxor, matte och engelska och so prov. Hoppas jag får MVG. PLUGGA PLUGGA PLUGGA. Mohahahha...
Och en sak till:
Jag älskar dig Josefin Olsson, alltid vi bästavän. ♥

KRAMIS KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0