Phone

Tjeeenaa mittbena... Sitter och pratar i telefon med snyggingen BEEEEEEETTTTTTTTYYYYYYYYYYYYYY. Men nej nu snackar vi på msn istället... Aja...
Skolan idag som vanligt, först hk. Vi gjorde pizzor. DÖM INTE PIZZAN EFTER UTSEÉNDET HAHA! :) Efter hade vi so i datasalen, skulle typ svara på frågor om olika partier och sånt. Josefin och jag skratta på oss haha... Kommer inte ihåg vad vi skrattade åt, typ allt? Haha jo. Sen svenska, "redovisning" av insändarna vi gjort förra veckan.
Efter skolan har jag typ inte gjort någonting... Men men, ibland behöver man inte göra någonting.
Och snart kommer Betty hem till mig, jippiejippie. Vi ska kolla på film. :)

Ha de bra. :*


Paow och Hugos låt, va tycker ni om den? Vet inte vad jag tycker haha. Men jag trodde det var en ny låt liksom? Eller alltså den här låten har ju sjungits av flera innan. Men men.

Hugo & Paow - La isla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0