Home sweet home

Hello sunshines! Kom hem för typ 2 timmar sen, har packat in grejer, lagat mat med mamma och pappa och ätit sen dess...
Det var jätte mysigt i stugan. Det är nån stämning där jag älskar, och särskilt nu på hösten. Fast gillar mest att vara där på somrarna, för då finns det mer att göra men det är något speciellt den här årstiden. Hade gärna stannat några dagar till faktiskt...
Min faster har fyllt 50 så igår firade vi henne med hon, min kusin och en annan familj. Dock var det bara småbarn, eller ja typ en sjuåring, en åttaåring och en treåring... Och Emil och jag såklart. Så det blev liksom att spela Nintendo och kolla på Mumin. Och så kittlade dom mig, jag var rädd att jag skulle sparka eller nåt på dom så att dom började gråta, men tur så gjorde jag inte det...
Ikväll ska jag kolla på tv, inga läxor som behövs göras, woho! Blir en lugn kväll. Imorgon blir det en ganska chill dag, först hemkunskap hela förmiddagen och på eftermiddagen studiebesök hos Ungdomsmottagningen. Plus svenska eller so.
Ha det bra, pussn

Föresten, funderar på att färga håret...
Tänkte färga ungefär som hon längst till vänster, rosa blått och gult hår... Va tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0