Gudstjänst

Hello babies. Kom precis hem från kyrkan, det var kommenterad ungdomsmässa. Tydligen bra att gå på när man ska konfirmera sig, en sån där kommenterad. Nu är det 13 gudstjänster kvar att gå på, i maj ska man ha gått på 15 st. Josefin skrattade jätte mycket, för hon dricker korvspad. Nu. Fast hon fattar inte. Det är problemet. Hoppas du läser det här Josefin.
Aja. Idag vaknade jag ganska tidigt, bråkade lite med Emil, läste lite, åt lite frukost. Skoja jag åt brunch, mycket frukost. Sen åkte vi på nån mässa, det var ganska tråkigt förutom att det fanns goda mackor, eller egentligen var inte mackorna så speciella men man hade på nån gegga då blev det gott. Åkte tandemcykel där också. Jag vill ha en tandem... Sen var vi på stan också och gick förbi den här inspelningen av den engelska versionen av "Män som hatar kvinnor". Såg typ ingenting förutom gammelklädda barn och vuxna plus en asskön kyckling. Du den lyckliga lilla tjejen/killen som får spela den kycklingen, du ska vara tacksam. Den var jättejätte söt.
Ska nog sova ganska tidigt ikväll eftersom jag tänkte gå upp tidigare för att typ duscha och fixa en grej med mitt hår, så det inte är så stort... Aja. ROLIGT FÖR ER ATT VETA JOTACK JAG VET.
Det var allt jag hade att säga, have it good gummisnooodd.

PS du är söt DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0