Grattis till mig

Tjeena mittbena. Idag är det ingen vanlig dag. För idag fyller jag 14! Woho! Har varit 14 i 1 timme och 12 minuter exakt, eftersom jag föddes 15:08...
Vaknade med frukost på sängen och presenter! Fick en halsduk, smink, creme man har i håret så lockarna ska bli "bättre", en ansikts produkt (vet inte vad man ska kalla det), böcker plus lite mer. Och igår fick jag ju en väska av Hanna och ***** av Josefin. Tack till er allihop! ♥
Idag var det friidrottsdag, inte vidare kul, men ändå helt okej. Fast mest gick vi omkring och så, vi gjorde inte så mycket.
Nu har jag precis gjort klart min kaka till ikväll när mormor och morfar kommer. Vitchoklad kladdkaka. Låter kanske lite konstigt, men åååh så gott!
Nu ska jag göra nåt annat, hihii. Pusshej :D


Kommentarer
Postat av: Kristina L

Otroligt gullig, grattis ännu en gång :)

kramar

2010-09-23 @ 19:34:57
URL: http://spinnin.blogg.se/
Postat av: Kristina L

Sv: Så lite så, ha en bra kväll och hoppas att din födelsedag vart dunder :)

kramar

2010-09-24 @ 19:35:18
URL: http://spinnin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0