GRATTIS MAMMA! ♥

Äntligen funkar min älskade dator igen!
Så nu kanske jag börjar blogga lite mer, va tycks om det? ;)

Idag fyller min älskade mamma år, grattis till henne! ♥ Firade henne imorse med frukost på sängen och sånt, så fick skynda mig till skolan då jag helt plötsligt upptäckte att klockan var väldigt mycket...
Hade engelska prov idag också, är ändå ganska nöjd. Jag gjorde mitt bästa, det är det som räknas, visst? ;) Host. Nej men jag är nöjd.
Efter skolan bakade jag och Josefin, lovade mamma att jag skulle göra äppelpaj till hennes födelsedag så gjorde den. Typ klockan 16 kom Micci, och vi gick till konfirmationen. Roligt där, snabbt hem, käka sushi till middag, mumms fillibbabba. Sen kom mormormorfar och fikade äppelpajen, DEN VAR ASGOD! Den var typ spec med tosca täcke. Fråga inte vad det är.
Aja, nu sitter jag här och lyssnar på musik, yeah. Orkar fan inte skriva mer nu.
Ha det bra, pusshej

Mio ♥ ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0