Chips och Idol

FREEEEEEDAAAAAAG äntligen!
Plus Hannas födelsedag också! Grattis sötnos, jag älskar dig. ♥
Medans det är paus på Idol passar jag på att blogga, ni vet jag är ju smart och bloggar en snabbis då när det ändå inte är något bra!
Det luktar så mycket ute när det är regnigt... När jag gick hem från Josefin innan middagen luktade det först en blandning av snigel och mask. Sen luktade det blöt asfalt. Sen luktade det eld. Eller typ brasa, sån man gör när man bränner en massa träd man har fällt och så. Då fick jag värsta känslan att jag var på stugan... Och imorgon ska jag till stugan! Min faster har fyllt 50, så det blir väl lite "fest" där mellan skog och åker... HAHA. Fast det blir nog inte så mycket fest haha, typ min kusin och hon, plus en annan familj. Snarare middag. Men trevligt iallafall. :) Förutom att min kusin kommer vilja kolla på Pippi eller Winx Club hela helgen... Haha gullig hon är, precis samma filmsmak som mig...
Idag har jag varit hos Josefin efter skolan och vi typ låg i en hög i soffan och kollade på tv. Plus vi åt chokladgegga. YEEEEEAAAAAAAAAH känns jätte nyttigt. Som broccoli och spenat, typ samma näringsvärden.
Jag åker ju som sagt till stugan imorgon, så kommer inte blogga förän tidigast söndag. Så ni vet. Och då ska jag bli bättre på att blogga också, ska verkligen försöka. Men det är ju så mycket med skolan just nu och allt, så jag har liksom inte så mycket tid att sitta framför datorn...
Men nu ska jag fortsätta med mitt soffpotatis tv tittande. PEPP PEPP PEPP. Mmm...
Pusshej leverpastej, ha en bra helg.


ASSÅ GUD VA SÖT DU ÄR! Grattis igen :*

Kommentarer
Postat av: hanna

tack älskling :D fin bild du valde.. älskar dig!!!!! :)

2010-09-18 @ 09:35:41
URL: http://frankiis.blogg.se/
Postat av: hanna

- TACK BEBIS ÄLSKAR DIG

2010-09-18 @ 09:58:00
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0