Äntligen fredag!

Morsning korsning. Har precis ätit middag, micket gått. Var forskarfredag på stan idag, vi va där typ en timme med klassen. Var ganska tråkigt... Vi gick och köpte glass istället, mums fillibabba. När jag kom hem från stan körde jag och Emil Mariokart. Så jävla kul ju! Sen läste jag massa i "Låt den rätte komma in", vi har läsläxa, ska läsa typ 200 sidor till nästa svenskalektion. Den är om typ knappt två veckor, så jag har ju gott om tid på mig, men iallafall. Somnade i soffan också... När jag vaknade mådde jag jätte illa och mådde dåligt typ fram till middagen. Gick över sen, så nu mår jag bra iallafall. Sen mådde jag ännu bättre när mamma kom hem med det här: body butter och body lotion satsuma, från The body shop. Woho asså älskar den doften...
Nu ska jag typ kolla på tv (?) eller göra nåt annat. Tänker iallafall inte sitta här hela kvällen hallååååå.
Pusshej leverpastej


http://catwalkfashion.co.uk/wp-content/uploads/2008/12/body-shop-satsuma-body-butter.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0