Alltså

Kom precis hem från kyrkan. Har varit där på en gudtjänst, början på konfirmationen det här året. Trevligt, fast kunde inte sluta skratta... Det bara är så ibland, you know, haha. ;) Vi fick as snygga tröjor också haha. Svarta med Jesus som spelar guitar hero på. Jag tog en XXL. Jag menar det kan ju behövas dah? Haha nej men man ska ju ha den lite oversize och sova i ju! :) Efter det stod Hanna, jag, Erika och Albin och typ pratade lite...
Nu sitter jag iallafall här, ska snart krypa ner i sängen och sova, ska bli så skööööönt. Är trött.
Orkar inte skola imorgon, tur att det är få och helt okej lektioner iallafall annars skulle jag smälla av...
Vet inte vad jag ska skriva om nu alltså... Brist på fantasi. HHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

PussN


Haha jo jag vet ena min arm ser mini ut andra enorm men det viktigaste är ju bilden! Haha jo...

Kommentarer
Postat av: Hanna Beatty

2010-09-06 @ 15:45:28
URL: http://hannabeatty.blogg.se/
Postat av: Hanna Beatty

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-09-06 @ 15:46:00
URL: http://hannabeatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0