4 september

TJENA blåggen.
Dagen har varit super, vaknade hos Josefin, sen vet ni ju va vi gjorde typ fram till frukosten. Efter det fixade vi oss och åkte in till stan. Hade inte med mig mycket pengar alls, typ 40 kronor så det blev inget mer köpt än cheeseburgare på donken och lite godis. Men såg massa fina saker som jag kanske köper nästa helg då hon och jag ska till stan igen. Bland annat ett par jeans, en "blus" eller vad man ska kallad det, en kjol, en kofta och ett par nya hotpants. Sen får vi se om jag köper allt detta, haha.
Ungefär vid 17:30 kom vi hem och då städade vi i Josefins rum för det såg för jävligt ut med kuddar, täcken, madrasser och lakan överallt. Sen skrattade vi på vårat fula sätt (läs snygga) mot något random roligt just då haha. Sen gick jag hem och åt och nu har jag suttit lite för länge vid datorn, för jag ska städa mitt rum bläbläblä det är så tråkigt. Men måste göras. NU.
Imorgon vet jag inte vad jag hittar på? Fast klockan sju på kvällen är det konfirmationsgudtjänst (vet inte vad det heter), men på det ska jag iallafall.
Men nu ska jag städa.
Have it good, gummisnoodd.

PS: JAG FYLLER ÅR OM 19 DAGAR JIPPIEJIPPIEJIPPIE


Haha älskar bilden plus hon på ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0