wtf

Varför har blogg.se tagit bort vissa bloggar? Men vadå var det för många bloggar så dom behövde radera några random? Whatta... Dom har tagit bort min, men jag kan ändå skriva här? :s
Aja.
Igår kväll ungefär vid halv nio på kvällen mötte jag Josefin och vi gick till ica och hyrde film. Sen träffade vi Tommy och vi gick runt lite och snackade och sånt. Oh god va kallt det var asså! Önskar jag tog dunjackan men nej, så smart var jag inte. Life goes on. Haha. Sen gick jag och Josefin hem till mig och kollade på filmen vi hyrde, "American virgin". Fan va sämst. Haha jag fatta inte så mycket, men kan bero på att jag somnade typ mitt i. Vet inte hur länge jag sov haha inte så länge iaf, vaknade av att Josefin slog mig. Sen kollade vi på en annan film som vi båda somnade mitt i, så den fortsatte gå hela natten tills jag stängde av den på tidigt på morgonen...
Haha gårdagen och natten var iallafall bäst, haha. Älskar dig Josefin. ♥
Vi vaknade ganska tidigt för hon skulle till sin båt och fixa, och nu sitter jag här i soffan och typ. Kollar på tv. OH YES. När Josefin kommer hem träffar jag henne, vi fixar oss och sen träffar vi Erika, Alexandra och Johanna. Och vi går på Lindas fest. Trevligt.
Ha de bra. PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0