halloween

så sitter jag här igen :)

halloween idag, har kommit massa småungar och bus eller godisat. hihi det vill jag ju också göra. men men jag är faktiskt FJORTON det ska man inte göra när man är så gammal. vem har bestämt det? den personen tycker jag inte om. </3

har precis kollat klart på alice i underlandet, ni vet den där nya filmen inte den gamla. den var rätt bra faktiskt, jag tror jag är lite kär i en igelkott som är med... hehe.
aja idag typ efter mitt förra inlägg var jag ute och "powerwalkade" duktigt, asså det är asbra träning! har bestämt mig att jag ska ut och röra på mig varje dag på något sätt på höstlovet. igår och idag = check!
sen åkte jag och mammsen till city gross och handlade och sen skulle jag leka med josefin ett litet tag men hon dissade mig, buhu asså jag gick hem och deppade, grät om vartannat. skoja. men nu är jag här.

imorgon ska jag... imorgon ska jag träffa hanna! jippie

nu ska jag typ vänta på att drömprinsen ska stiga genom dörren. hehe.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0