10 sanningar om mig själv

1. jag älskar att sjunga, och allt som har med musik att göra
2.
jag gillar alltid fel killar, killar som inte gillar mig
3. jag vill bli skådespelerska, men är jätte dålig på teater
4.
jag älskar min familj och mina vänner av hela mitt hjärta
5.
jag är mörkrädd
6.
varje vecka lovar jag mig själv att jag inte ska äta godis mm, ska sova bra och göra läxor. men bryter alltid mot det.
7.
jag tycker inte om att ha folk runt omkring mig hela tiden, jag behöver tid för mig själv ibland
8.
jag hittar alltid fel på mig själv, det är alltid någonting som jag stör mig på
9.
jag tycker om att laga mat och baka och sånt
10.
jag tycker inte om när det är för varmt, därför tycker jag vintern är skön därför att då kan jag välja om jag ska va varm genom att ta på mig varma kläder eller kallt genom att ha för lite kläder på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0