För dig gör jag det tusen gånger om

SHENA.
Igår var jag hemma från skolan, mådde illa och hade ont i huvudet. Orkade inte blogga då, men jag hoppas ni förstår det...
Idag gick jag till skolan iallafall, och stannade hela dagen fast jag hade ont i huvudet och mådde lite illa upp och ner, men det gick bra iallafall. Annars var skolan tråkig. Jag har varit på dåligt humör typ hela dagen, så er som tycker att jag har betett mig som en jävla kärring idag, förlåt för det. Ta inte åt er. Är på bättre humör nu iallafall!
Haha.
Men har precis kollat på top model, och vet inte vad jag ska göra nu... Senare ska jag iallafall träffa Josefin, vi ska gå till ica och köpa godis roligt va..? Haha m.
JAAAOOOO.

Imorgon ska jag och Josefin till Tuns! Vi åker ganska tidigt så det blir inte så sen kväll för mig idag.

Nej nu ska jag göra nåt annat, kan ju inte sitta här hela dagen...
Bye bye lingonpaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0