Underbar dag med underbara människor

Hejsan hoppsan Karlsson! <(
Vaknade hos Josefin imorse, själv sov hon som en stock. Men jag kunde inte somna om så jag och Betty gick ner och hon åt lite för hon skulle iväg till stallet. Där nere satt vi och pratade lite och sådär mysigt. Sen när hon åkte gick jag upp och bråkade lite med Josefin, alltid lika kul det asså. (^^^) Vi städade upp i hennes rum och sen gick vi ner och åt frukost framför tvn. Sen bråkade jag lite till med henne hihihi. Sen fick jag bråttom för klockan 16 skulle jag ju vara hos Sara, och klockan 15 kom jag på att jag behövde gå hem innan och slå in present och byta om så jag fick lite bråttom. Eftersom att jag går så segt också. Så blev att skynda mig hem, hann precis i tid till Sara. Där hade vi det askul iallafall!
Vid 19 cyklade jag hem och åt, min favoritmat. Fläskytterfile och klyftpotatis. ÅÅÅH GOOOTT. Sen häckade jag lite vid tvn och nu sitter jag här. Ohlala.
Nej ska nog lägga mig i sängen och läsa lite nu, måste läsa ut boken till på måndag. Lite ångest sådär. Men det dör ingen av!
Pusspusspusspusspuss (BARA FÖR ATT JAG ÄR GLAD IDAG)

Födelsedagsbarnet i egen hög person! ♥

Saras superfina tårta!

Betty och jag igår <(

Och en liten mysig höstbild som grädde på moset haha

Kommentarer
Postat av: Sara♥

johanna ta bort bilden man ser in under min kjol :o <33333

2010-10-10 @ 22:32:46
URL: http://karolinaochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0