Prov

Hej...
Idag har dagen varit allmänt bra, jag har varit typ på bra humör hela dagen och det känns så bra. Var i skolan, hade hk som första lektion. Sen när vi skulle ha so fanns det ingen lärare vi kunde ha så vi fick håltimme i typ 1,5 timme, alltid lika kul. Jag, Josefin och Betty åkte hem till Betty. Vi bakade kladdmuffins med digestive kex, nej vadå tjocka? GOTT! Sen behövde vi gå tillbaka till skolan och ha svenska, kul, stod och letade "klassisk" bok, som man skulle läsa, i biblioteket typ hela lektionen så aa. Efter skolan cyklade dom tidigare nämnda cheyorna tillbaka till Betty och hade lite muffinskalas hihi. Och lite snack och skratt, alltid lika kul! Vid typ klockan fyra skulle Betty till stallet så jag och Josefin åkte hem till henne och typ kollade på tv. Sen gjorde vi pannkakor till hennes familj till middag, haha asså oh my god va vi hade kul asså. Sen kollade vi på Paradise Hotel och sen vad det dags för mig att gå hem och göra läxor woho. Två prov imorgon och ett prov på torsdag. Kan inte bli bättre alltså. Not. Aja. Nu ska jag sova.
PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0