Nejdå, jag är inte död

SHOLAHOPP. Har inte bloggat på flera dagar, har inte varit på datorn överhuvudtaget. Men nu är jag här iallafall.
Skolan idag var seg. Matteprov första lektionen, det gick väl.. Sådär. Aja sen lite mer tråkiga lektioner, jippie. Efter skolan va jag med Hanna Panna Platano. Och sen var det gymnastik. Kul, fast det gick inte så bra för mig idag heh. Better luck next time, I hope. I slutet hade vi mattrace över hela salen fram och tillbaka, och gud va jobbigt det var asså haha. Men asskönt efteråt, det är ju det bästa med att träna, att det känns så bra efteråt.
Nej men nu ska jag duscha, sen läsa en massa. Läsläxa i två ämnen. Och man ska lästa långt.
Ha det braa, det ska jag iallafall HAAA HAAAAAAAAAAAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0