Måndag hela veckan

Hello. Vaknade sent idag, så blev sen till skolan. Inte så jätte mycket iallafall, tur det. Fick gå själv och lyssna på min depp musik, jippie. Skolan idag var helt ok. På hkn gjorde vi mellanmål plus planerade vad vi ska göra nästa gång. Sen svenska & so, helt okej det också. Efter skolan var jag med Josefin, vi låg på golvet och kollade på tv, mysigt. Somnade lite också, mysigt. Sen gick vi ut med Julle, vi gick typ ett varv i elljusspåret. Sen gick jag hem och vi käkade spagetti & köttfärssås. Mums fillibabba säger jag bara. Och nu bakar jag bullar, dom håller på att jäsa nu. Det är ju faktiskt Kanelbullens dag idag, hihi. Dessutom är det roligt att baka. Hihi.
Nu har dom jäst klart, dax att börja göra själva bullarna.
Pusshej kanelbullsdeg

http://dailyluxury.blogg.se/images/2008/kanelbulle_248018w_18443432.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0