Lite random sådär

Sha. Har precis kollat på nåt random program på tv. Lite mys sådär, fast ne. Jag fryser om fötterna...
När Pretty Betty kom gick vi till ica utan smink och myskläder på och köpte godis. Sen gick vi tillbaka hit igen och kollade på Pippi Långstrump. Jo, jag vet att den är bäst. Aja sen gick vi hem till henne och bakade kladdmuffins med digestivekex i, jo lite random sådär... Hon skulle ha dom till stallet.
Sen när hon åkte till the stall cyklade jag hem och aa, nu sitter jag här. Kollar kläder på internet, jag har verkligen fastnat på stickade koftor... Det är ju assnyggt!
Nu ska ägna mig helhjärtat på det.
S H O


jätte jätte jätte gammal bild, men jag gillar den ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0