Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

Tjena, sitter i mitt rum och nördar mig framför datorn fast jag egentligen borde packa. Åker till Dalarna imorgon bitti, ska bo på ett "spa" hotell med min älskade familj, är taggad till tusen asså.
Idag var det skola som vanligt, faktiskt ganska kul. Efter skolan när jag och Josefin stod och vänta på bussen in till stan såg jag årets första snöfall. Såå myysigt med snön asså, men ändå det är bara i mitten på oktober... Det är liksom liite tidigt, typ i slutet på november skulle va perfekt. Det la sig inte som tur var...
Som sagt så åkte Josefin och moi till stan, köpte en concealer och en ansiktsinpackning. Vid 16:30 mötte vi mamma vid centralstationen och tillsammans gick vi till ett hotell i stan där det var en klänningsvernisace (stavas?). Ingen av oss visste vad det var för sorst klänningar eller nåt men... Har aldrig varit på en sån innan så det skulle va kul att se hur det var, men det var ganska litet med typ 70-tals klänningar vilket Josefin och jag blev lite besvikna på haha... Fast det fanns iallafall klubbor... Typ efter ett litet tag gick jag och Josefin till Fugu och åt kinamat, ååh gott. Kineserna är bra på att göra mat, det säger jag bara. Sen rullade vi ut från restaurangen och rullade runt lite i lite affärer, sen åkte vi hem. Sen rullade jag ner för backen och sen var jag hemma. Och nu sitter jag här... Och ni vet ju redan vad jag gör just nu.
Aja, bloggar mer typ på söndag eller måndag, ha det bra tills dess!
KRAMIS KRAMIS !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi du ä så söt <3

2010-10-17 @ 17:10:24
URL: http://hannabeatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0