Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Hej alla barn nu blir det barnprogram...
Vaknade en halvtimme sent imorse. Först kände jag, jo men klart jag hinner. Sen vart det 5 minuter tills jag behövde gå hemifrån för att hinna. Då hade jag inte sminkat mig eller något. Då tänkte jag, LETS JALLA! Men då hann jag ändå inte så jag fick gå själv hela vägen till skolan i det überkalla vädret. På vägen tänkte jag, shit skulle ha tagit mössan ändå. Men det tänkte jag ju inte hemma, som vanligt...

Aja skolan helt okej, hade två prov, gick bra på båda. Vet ju inte resultatet än, men det känns bra iallafall!

Efter skolan hem till Josefin. Behöver inte skriva så mycket om det, roligt som vanligt.

Gick inte på gymnastiken ikväll, är förkyld och har massa läxor att göra... Ska göra matteläxan nu. Jippie.
See you later alligator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0