Jag är smart

Godmorgon! Ja, jag är vaken just nu. Ska till gudstjänsten halv 10, wiho. Känner mig inte så taggad, skulle helst vilja sova, men har jag bestämt mig för att gå på gudstjänst halv 10 så ska jag! Ska äta frukost nu, sen ska jag bara fixa mig lite. Men om du ska till sävja kyrka på gudstjänst - var beredd för att se mig typ lite morgontrött och skabbig...
Senare idag ska jag åka till gränby med mamsen, ska försöka få med mig lite kläder hem. Jag behöver fylla ut min höstgarderob om jag säger så, hihi.
Ikväll ska jag till ungdomsgudstjänsten, det har jag också bestämt mig för. Jo, jag ska på 2 gudstjänster idag, men det är bäst att få alla gudstjänsterna avklarade så snabbt som möjligt! Jag tänker smaaart, jo tack jag vet.
Aja ska fixa mig nu. Ha det bra pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0