I say what what

Tjeena bloggen. Har precis ätit middag och ska snart till gymnastiken. Den börjar om 25 minuter så behöver gå om typ 20 minuter... Tänkte passa på att blogga medans. Okej, dagen började med att jag vaknade och såg att det regnade asmycket ute. Fick skjuts till skolan av mamma, men hon behövde åka lite tidigare så jag kom en halvtimme tidigt, satt där och läste lite i min bok "Rebecca", som ni kanske läste om i förra inlägget Hanna skrev. Aja den är tråkig och jag fattar inte ett piss. Plus den är på engelska. Sen matte, och efter matten skulle vi ha idrott egentligen, men våran idrottslärare var sjuk. Så vi fick håltimme i en timme och 45 minuter istället! *JUBEL!!!*
Efter skolan var jag med Jåsefin, vi typ... lyssnade på en mongo låt. KUL!
Och nu.. MÅSTE JAG SKYNDA MIG LITE.

Tjarråå


åh mums josefin har kul med kameran på chinaresturangen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0