höstlov

Hola amigos, y no amigos. Eller nåt.
imorse vaknade jag som vanligt, åt frukost och fixade mig som vanligt, och gick till skolan som vanligt. Senare under dagen fick jag ont i huvudet och började må illa och vi skulle på "kortfilmsfestival" på stan & kolla på kortfilmer. Jag ville inte sitta där och må dåligt, så jag gick hem.

Har inte gjort så mycket sen dess, kollat på film med Emil, sovit... Ja, det är det.
Och nu kollar jag på tv, det är nån tjej som badade i ett badkar och helt plötsligt märkte hon att det var en massa räkor i vattnet? What... HON KOMMER LUKTA RÄKA SEN MOHAHAHAHA.

Vill ni veta en sak? Nu har vi höstlov! Åh så skönt, behövs verkligen. Vet inte vad jag ska göra på lovet, men nåt roligt iallafall hoho. Kanske ska klä ut sig till nåt läskigt och gå runt och skrämma andra människor och be om godis? Som man gjorde när man va liten, gud va roligt man har haft det.
Man har väl kommit till nån gräns då man inte gör såna saker. Men när passerade vi den?

Aja, ikväll ska jag ta det lungt och vara med la familia. Jag är så glad att ni finns. ♥

Bloggar kanske mer ikväll, annars imorgon :)
Puss på er allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0