Blir inget tuns för min del

Godmorgon!
Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig kände jag att jag hade något i ögat. Kollade men såg ingenting, men det skavde jätte mycket. Sköljde ögat men det försvann inte. Tänkte att det kanske skulle vara borta på morgonen men nej nej... Det är fortfarande kvar, någonting under mitt översta ögonlock... Fyfan vad det är jobbigt asså! Hoppas det försvinner snart...
Aja lite rolig information sådär?
Det blir inget tuns för mig idag, mamma kunde inte följa med och då skulle jag behöva "tänka" på att om jag köper den här kommer jag inte kunna köpa den där osv... Och jag kände mig inte helt bra än för att gå i affärer och sånt där flera timmar. Men Josefin åker ändå, så snart ska jag träffa Pretty Betty, vi ska köpa godis och sånt där smått och gott och sen kolla på film. Mysigt va? Jag vet att ni är avundsjuka! ;)
Ska typ äta frukost nu och försöka få tag på Betty för hon svarar aldrig... SVARA FÖR INNIHELVETE.
Skriver mer ikväll i think!



Kommentarer
Postat av: Hanna Beatty

Mäh! Du började att inte svara så då ville inte jag svara tillbaka :P <33333333333333333333

2010-10-23 @ 23:23:11
URL: http://hannabeatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0