Vi skaffar oss alltid nya erfarenheter

Idag var det skola som vanligt. Till lunch blev det en riktigt läcker maträtt: paprika korv med potatis och bostonsås. Vad fan är paprika korv? Och bostonsås?! Jag åt ingenting kan jag säga. Dock när jag och Hanna kom hem till henne efter skolan, då åt vi. Då åt vi. Mycket. Sen tog vi 20an in till stan. Då var vår konversation såhär:
Hanna: Ska vi fortsätta åka till dragarbrunn? Går den föresten dit?
Johanna: Ja, det kan vi. Ja det har den gjort typ alltid. For ever liksom.
Hanna: Okej då åker vi dit bra.
...
Bussen gör typ u sväng.
Nästa, bäverns gränd.
Bäverns gränd?
Jag har åkt 20an sjuhundrafemtioelva gånger, och jag har aldrig åkt till bäverns gränd.
Vad fan är bäverns gränd? Vi fick ju gå av där och sen fortsätta långt till stora torget... åååh!
Aja. Vi käkade på Max, alltid gott med hamburgare och pommes... Och så lovade jag Hanna att vi ska äta på Jalla Jalla på lördag. Brabra. Lite snabbmat sätter sig fint på magen! ;)
När vi kom hem gick vi runt typ två timmar och snackade, och gaash vad ont jag fick i mina fotar. Nej, UGGs är inte speciellt bra skor att gå lång promenad i. (Rekommenderas ej.)
Tack för dagen Hanna, tack för att du finns. Jag älskar dig. ♥

Nu ska jag titta till kudden!

PPPPPPPPPPPPPUUUUUSSSAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRR!

Jag... Bjuder... Starkt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är liksom typ.. snygg :$



älskar dig, tack för att du finns här <3

2010-11-12 @ 23:14:11
URL: http://hfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0