andra november

så här såg min dag ut:
klockan 10 ringde hanna mig och frågade om jag kunde följa med henne när hon skulle klippa sig kl 11. blev att skynda rejält mycket, för bussen skulle gå 10.35 om vi skulle hinna.
efter hon hade klippt sig (ps: det blir asfint!) så käkade vi på donken. sen gick vi runt på stan och kollade lite och ungefär vid 16 tog vi bussen hem igen. hanna gick hem till sig och jag gick till josefin.
efter ett tag kom hanna dig och vi bakade muffins. efter det mådde jag lite illa, hehe.

sen hem och käka, och nu sitter jag här med håkan hellström spelandes på spotify. mysigt!

nu ska jag inte nörda mig här mer, puss på er!

bild jag tog igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

- BÄBIS, TACK! du är guldvärd johanna, & de är ett måste att du vet det. jag älskar dig och du är en räddare i nöden.

2010-11-02 @ 20:42:03
URL: http://hfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0