I don't wanna be a stupid girl...

Hej snyggingar!

Mamma har "tjejmiddag" där nere, så jag har dragit mig upp i mitt rum. Sitter här och nördar mig med robot unicorn attack på facebook, asså gud vad jag blir beroende av det.. Lite läskigt faktiskt.

Kom hem vid 17, och sen dess har jag plockat lite i mitt rum, lagat mat med pappa och ätit.
Ikväll ska vi kolla på film och så ska jag inte komma i säng allt för sent. Ja, jag vet att det är lördag, men jag har sovit så dåligt på senaste tiden. Så, därför helt enkelt.

Har ni haft en bra dag? :)
Här får ni lite bilder från i veckan, som jag har varit för lat för att ladda upp! :$

Början på mina och bettys kakor på hk:n i måndags...

Fortsättning på mina och bettys kakor...

Fortsättning... Havreflarn, sen chokladkräm på det. (ps: såg ut som nr2)

Och så var det klart! Fast det var en ganska dålig bild, men skit i det!

När det kom snö i tisdags!

I torsdags åt Hanna och jag på max till middag. Mums!
Hanna:
Kom jag med på bilden nu?
Jag: Jaa det gjorde du hihi!
Hanna: Okej bra! :D:D:D:D:D

Igår: jag och josefin kände att vi behövde göra ett hjärta i snön på precis samma ställe som för precis ett år sen... Bilden blev tom typ likadan! Dock detta år lite slarvigare heh.
I år:

Förra året:

På kvällen kände jag och Josefin för att knarka lite...
Nejdå, jag behövde ta ett allergipiller pga josefins misse, och josefin behövde ta värktablett till sin axel.
Josefin tycker det är jobbigt att ta tabletter medans Johanna är van. (hahahaha)
Ps: Den lilla är min!
Bjässe och mini. ♥

Så! Nu fick ni några..! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0