mysig måndag

hej allihop! sitter och kollar på paradise hotel. haaj haaj! hihi.
a men idag har jag varit ute och gått med pappa & emil, sen skulle jag träffat hanna men hon smsade aldrig så jag träffade jsoefin. sen träffade vi hanna plus några fler trevliga människor. hanna, mimmi, josefin, emil, erik, oliver & jag gick hem till hanna och typ kollade på disney channel, trevligt säger moi bara! :)
sen behövde jag gå hem och äta och nu sitter jag här. woho jippie jippie pepp pepp.
imorgon ska jag träffa josefin i think, roligt va? aa jag vet att ni tycker det!
nu ska jag sätta på lite tevatten och kolla på tv eller nåt annat mysigt. btw, man har ju hört att te ska vara nyttigt, iallafall grönt te, och vara bra mot förkylning. är det nån som vet om det är sant?

puss på er korvpuddingar!

hehe vadå man får ju bjuda på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0