soffpotatis

idag var det kulturdag i skolan, vilket innebar att man fick välja något att göra under dagen, det fanns sång, show, cirkus, bild, textiltryck, animerad film mm. som man skulle framföra i slutet på dagen. jag valde sång, och jag och erika sjöng "fearless"... lite jobbigt. var micket nervös innan, men sen la det ner sig lite innan jag skulle sjunga men då började jag darra istället.
nu är jag med hanna panna och vi har tittat på lite bilder från the old days, vilket resulterade i skratt. sen är det gymnastik, pepp peppar. är inte så taggad men det är jag typ aldrig nu förtiden, men jag ska ju sluta typ nästa termin satt.
btw, idag snöade det. mycket. jätte mycket. på vägen hem. det la sig, och jag halkade två gånger och hanna pissade på sig lika många gånger... INTE MYSIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha asså hon skrattade. men äsch.
NU ÄR DET VINTER WOHO. fetto mysigt men samtidigt kallt och blött men det kan ju vara mysigt också.
puss på er alla.

hanna and moi

Kommentarer
Postat av: Anonym

I liksom typ love you.. :$

2010-11-09 @ 21:46:16
URL: http://hfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0