såååååååååååååååååååååååååååsidje

Hej på er! Jag sitter vid Josefins skrivbord och har inget att göra. Jag är hungrig... Hoppas hon vaknar snart så vi kan äta frukost... Men jag skriver ett blogginlägg medans  hon sover tänkte jag, så då har jag det gjort haha!
Det blev inte så jätte jätte sent för oss igår, somnade ung vid kl 2. Båda var trötta efter en lång vecka i skolan med läxor och äcklig mat. Haha.
Vaknade för ca en halvtimme sen, kunde inte somna om. Men Josefin ligger och sover som sagt. Korv på hon...

Idag ska jag vara med Josefin ett tag, kanske äta lunch på Jalla med Hanna och sen blir det hemmakväll för mig. Eller kanske inte hemma, men ska vara med pappa och Emil för mamma ska ha middag med sina kompisar hemma hos oss. Vi kanske skulle åka iväg nånstans, det får vi se.

Men nu har Josefin vaknat! :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0