river en vacker dröm

goddag, inte godmorgon iallafall. inte godeftermiddag för den delen heller, och absolut inte godkväll. goddag!
onsdag idag, betyder att 2 hela dagar av lovet redan gått. plus helgen då, men den hängde ju på förra veckan.
vaknade ungefär klockan 10, sen dess har jag segat så innihelvete, ätit och typ kollat på tv. snart
det är regnigt och kallt ute, så man känner sig inte taggat att ta sig ut precis. om det slutar regna senare kanske jag tar mig ut och gör någonting, vi får se.

annars har jag ingenting planerat idag.
just nu sitter jag och lyssnar på håkan hellström, lite mysigt sådär.
puss på er

tyvär kan ni inte få en nytagen bild från idag, eftersom jag har pyjamas, håret står åt alla håll och jag är helt osminkad. too much information då liksom.
ni får en gammal bild istället, men lite härlig ändå liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0