Ponsdag korvdag

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Fejk glädje.
...
Imorse hade vi sovmorgon till klockan 9. En halvtimme! Duktigt lilla skolan! Man får ju ändå gå typ samtidigt hemifrån för att hinna. Men jag hade utvecklingssamtal kvart i 9, så jag fick skjuts till skolan av mapa, ni vet i limosinen. Satt där i högklackat och ett glas champange och kollade ut på alla otursbarn som inte fick skjuts i limo. Too bad for you liksom.
Självklart.

Utvecklingssamtalet gick bra iallafall. Inte så mycket att berätta.
Skolan i helhet var väl helt okej, som vanligt liksom. Lite lökigt runtomkring bara, ha-ha. No:n var nog roligast iallafall... Behöver inte gå in på detaljer, heh.
Efter skolan: Josefin. Hon slängde salami på mig. Inte kul! Sen gick jag runt och luktade salami hela kvällen. Tur för er som gillar salami säger jag bara.
Konfirmation 16:30 - 18:00. Inte så mycket att berätta!
Nu ska jag vara duktig och repetera inför provet nästa vecka, i god tid är jag förstår ni!

Puss!


typ förra året... har verkligen inget annat...
sexigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0