och så var man tillbaka igen

that's it, så var höstlovet slut. känns som att jag inte hunnit med allt jag velat hinna med, känns jävligt surt. men ändå känns det ganska roligt, alla mina söta vänner som jag inte träffat på höstlovet får jag ju träffa imorgon. det är ju bra. dock känner man sig inte speciellt taggat inför läxor, prov och allt annat skolan för med sig.

det var så skönt att vara i hörende, slippa allt här hemma. att sova i sin egen säng behöver inte alltid vara så bra. ibland är det skönt att bara komma bort ett tag, bort från stan.

aja, vad kan man göra?
nu har jag iallafall precis ätit pannkakor, min mage håller på att spräckas. gick nog upp ett par kilo under den måltiden, haha.
nu ska jag platta mitt hår med min nya plattång! wiihooo, happyface happyface! köpte den i torsdags.
ghd midnight collection, detta fick jag med:

inte dåligt va? ;) det kostade 1995:- på hårguiden i uppsala.

lite bilder från hörende:

vattnet var inte alls sådär turkost, gjorde lite mer kontrast bara och då blev det så...




pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0