Nu är det vinter

God kväll.
Ja, ni vet ju redan lite om min dag, här kommer fortsättningen. Innan Hanna och jag gick hem till henne så kom jag på en super idé, jag tog paraply som skydd mot snöblåsten ute! Alltså, jag beundrar typ mig själv. Där gick vi med ett blårandigt paraply när det snöade. Måste sett lite konstigt ut, men det skyddade ju ansiktet, sminket slapp rinna och håret slapp bli helt knu***t. Vill man bli fin, får man lida pin, eller hur var det?

Hemma hos Hanna åt vi, och ut i stormen igen. Visst, jag tycker om att det har kommit snö och allt men det är jobbigt när det inte är plogat och det blåser så innihelvete... Men jag ska tacka mina uggs, dom höll mina fötter varma och torra. Om fötterna är kalla, är hela kroppen kall, eller hur? Men ändå.

Gymnastiken gick väl.. sådär. Var lite, på dåligt humör. Eller asså, jag vet inte haha.
Nu ska jag sova!
Btw, imorgon har jag utvecklingsamtal! Önska mig lycka till!

Puss

Kommentarer
Postat av: Manda

sv; Åh, tack!

Diggar din med :)<3

2010-11-10 @ 16:02:54
URL: http://mandamania.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhöhöhöhö nej?!



love yaaah

2010-11-10 @ 20:27:17
URL: http://hfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0