hörende.

Morsning korsning! vaknade för ungefär en timme sen, sen dess har jag suttit i emils rum och psykat honom när han spelade xbox. och suttit vid datorn och spelat robot unicorn attack på facebook, snacka om beroendeframkallande spel.

idag ska jag typ vara med josefin, om hon vaknar snart... senare i eftermiddag, typ klockan 16, ska jag och min familj åka till hörende, vår stuga. kommer stanna där tills söndag. där uppe kommer jag inte kunna blogga eftersom det inte finns någon täckning för datorn, enda stället är nere vid vägen och där skulle det nog se ganska konstigt ut om jag satt. och dessutom kommer jag nog inte ha tid för att blogga heller, så ni får bita i det sura äpplet och inte få några blogginlägg förän på söndag.
kanske skriver jag ett inlägg innan jag åker, vi får se!

nu ska moi äta frukost. är inte speciellt hungrig, men ni vet väl att man har lättare att gå upp i vikt om man inte äter frukost? ;) där fick ni lite fakta också.

puss på er!

bild på mig just nu. plus en liten blick på mitt stökiga rum... inte okej!

Kommentarer
Postat av: tove

jag dör snyygging1

2010-11-04 @ 10:21:58
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0