vi är bäst

Tjenaaah allihopa.
Dagen har varit super! Skolan gick bra. Vi hade matteprov och det kändes jätte bra! Efter skolan var jag och Josefin sugna på lite godis men vi orkade inte gå hem till mig och hämta pengar så vi kom på en jättebra idé: Rensa jordgubbslandet för 20 kr var! Så vi satte igång att rensa bort ogräs och sånt, och så var det ett äckligt pissmyrbo som vi hällde såpa på, synd om myrorna, men vadå deras fel att dom gör bo vid jordgubbsplantorna!? Tess kom också men hon rensade inte, haha hon var inte i lika desperat behov av pengar liksom. xd Aja mycket skratt iallafall. :D När vi blev klara gick vi till ICA och köpte godis. Då var vi inte lika sugna på godis som innan men vadå har man rensat jordgubbslandet för att köpa godis KLART MAN KÖPER DET SEN! Annars är man ju dum i huvudet. Typ.
Sen gick Tess och Josefin och jag grillade godis. Det var gott fast brände mig när jag skulle känna om någon godis hade blivit varm, den var STEKHET så jag fick ett märke på fingret. :( Sen hoppade vi lite studsmatta, mådde lite illa, körde lite kundvagn och gick omkring i filtar. Vi gick till fårkullarna och la oss där uppe och kollade på stjärnorna. Mysmys. Det enda som var lite minus var att det inte fanns några stjärnor som syntes, det var molnigt. De va skit kul iallafall. Tog lite bilder också, men dom laddar jag upp någon annan gång för har inte tid nu...

Tack för dagen .

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

mitt matteprov gick asdåligt -.- <333

2010-05-22 @ 01:01:18
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0