Trevlig tisdag

Hej sötisar.
Dagen har varit great!
Skolan gick snabbt. Vi var på stan med klassen på förmiddagen och hade "brovandring". Skulle typ kolla på broar och sånt. Jätte kul. Absolut. Eller inte... Men det bra var att vi köpte glass och choklad. Okej chokladen smakade bajs. Marabou passion, passionfrukt och chili. Den var inte god. Dom 17 kronorna var bortslösade pengar                      
Efter skolan åkte jag och Hanna in till stan. Köpte present till Josefin. ;D
Nu har jag precis ätit och ska ut och träffa Hanna! Och senare ikväll kommer Josefin till mig, hon ska sova här.
Och imorgon blir det Projekt Tanzania. (Projekt dagsverke) Josefin och jag ska typ fixa lite här hemma...

Puss och kram! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0