Nationella Kina Dagen ♥

Hallu blåggen!
Sitter hemma hos Josefin. :D
Dagen har varit bra, har varit glad idag också. WOOHOOO!!!
Efter skolan åkte Josefin och jag till stan och kollade på lite kläder, sen käka vi på Kina restaurang. Vi skulle prova mussla men vi bangade... Såg så jävla skabbigt ut, vi mådde lite illa av den... Och jävligt illa när vi gick därifrån! Jag svär vi rullade fram på gatan! Det är sant. Vi rullade hela vägen hem och nu sitter vi här och jag ska sova hos henne. Vi ska faktiskt tälta, mysigt mysigt.

Hoppas ni får en bra kväll. :)

Pusss


Jävligt korvig bild asså på mina tjocka fingrar. (och korv)

Kommentarer
Postat av: Hanna

- Ja :D <3333333

2010-05-12 @ 22:55:41
URL: http://frankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0