mjauu

Hej allihopa !
Skolan idag var helt okej. Gick ganska snabbt och de är ju bra. Efter skolan var jag med söta Hanna, vi typ solade och åt kladdkaka haha. (a) Tjockisvarning här asså, men vadååååå haha. Sen åt jag och sen träffade jag Hanna, Sofia, Micke och Frida. Kulkul. ;P
Det har varit jätte varmt idag ju! Sköönt, sommar here I come liksom. Hoppas jag fått lite lite liiite bränna åtminstone! Fast ska väl inte hoppas för mycket, har jätte svårt att bli brun eftersom jag är rödhårig... -.- Vet inte varför men det är ju typ nåt sånt när man är det. Eller vet inte men jag har iallafall det haha.
Nu ska jag väl snart gå upp och göra mig i ordning till sängen, skönt det ska bli med sömn.

Pusshej, godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0