Johanna är en seg råtta

Ja du vet en sån där godis som är seg och ful. Känner mig grovt seeeeeg orkar typ inte göra någonting...
Dagen har varit underbar, förutom att jag har varit trött och haft ont i magen. Men med roliga människor överväger det bra! Haha Josefin och jag firade Nationella ****dagen idag, riktigt mysigt faktiskt. Hoppas Josefin läser detta. Haha närå. Hemma hos Hanna hade vi det hur mysigt som helst, kollade på film och jag somnade i soffan igen...
Så himla skönt att det är kort vecka den här veckan! Går liksom bara tre dagar, skitskönt. Och på onsdag ska lilla Josefin och jag äta på kinaresturang och sen sova hos varandra. ;P En bra plan, kommer bli skitkul!

Nu ska jag kolla på Top Model...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0