happy

Hej sötnosar.
Dagen har varit underbar. Skolan var inte så jobbig, lektionerna gick snabbt och det har varit superhärligt sommarväder hela dagen! Efter skolan var jag, Hanna och Josefin hemma hos Josefin och hoppade studsmatta i vatten. Alltså vi hällde vatten på studsmattan och typ hade vattenkrig på studsmattan. Sjukt skönt, studsmatta, vatten, sol och bikini = bra kombination! Sen kom Bernice också, och vi fortsatte ha vattenkrig.
Senare gick jag hem och nu sitter jag här och kämpar med matten. Har prov imorgon, stort minus asså, jag ooorkaaar inte... Men algebra är ganska lätt så det är väl ett litet plus. Fast vet inte riktigt om jag har fattat allt rätt, lite förvirrad här. Men men.
Tror jag ska vara hemma ikväll, har sovit dåligt dom senaste nätterna så ska väl försöka somna lite tidigare ikväll.

Jag älskar det här vädret!
Och jag hatar min usb-sladd... Men äsch.
JAG ÄLSKAR DET HÄR VÄDRET!

Men nu ska jag smsa sötaste Hanna och fråga om hon kan skicka över lite mjuusiiic, om hon har lust. :D

Puss hej, leverpastej


jag vill ha glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0