GRATTIS JOSEFIN !

Hey people.
Först måste jag ju säga att idag fyller bästa JOSEFIN år! Älskar dig hjärtat. ♥
Sitter i sängen och orkar inte göra någonting. Orkar inte plugga, orkar inte sova, orkar inte sitta vid datorn men jag gör det ändå...
Dagen har varit super, skolan gick bra, korta och få lektioner. Efter skolan gick jag och Josefin hem till mig och tjänade lite pengar genom trädgårdsarbete som vi påbörjade igår. Här är man inte rädd för lite jord under naglarna, neej, nej. Långtråkigt men sånt är livet haha. o; Duktiga är vi iallafall! (y)
Sen gick Josefin hem och jag städade lite i mitt rum och sen träffade jag Anton och Micke och ett litet tag Bernice, Vendela, Felicia, Michaela (?) och ett ännu mindre tag Hanna. Trevligt. :) ♥
Kom precis på att vi har SO förhör/prov imorgon, lyckat att komma på det nu... Orkar inte plugga men blir väl så att jag kollar igenom lite papper.
Imorgon blir det resturang och bio med Josefin och Hanna. Mys!

Pusshej :*
/johanna fredricsson


jag får en viss känsla av att du kommer &lk2)8729o&/( mig... Men älskar dig mest och vi är bäst! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0