-

Godmorgon bloggen...
- Igår var jag med Hanna, Josefin, Vendela och Frida på Sävjadagen. Regnigt som fan, uschh. Sen gick vi hem till Frida och sjöng singstar och sen hem i spöregn. På kvällen träffade jag dom igen och vi kollade vi på "Sex and the city" och åt Ben & Jerrys. ;) Puss på er :*
Idag vaknade av en humla. EN HUMLA!!! Den surrade så innihelvete för att den hade kommit in i mitt rum, men inte ut, lyckat, snacka om att inte ha lokalsinne. Haha. Aja, det gjorde inget för skulle väl ändå vakna då nån gång, var pigg när jag vaknade men blev genast trött igen, blä.
Idag skulle jag träffa Hanna och Josefin men vet inte hur det blir med det.
Ska nog gå upp i mitt rum och försöka rensa och bli av med lite saker.

Hoppas alla får en rolig söndag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0