varm choklad (y)

Hi everybody! ;)
Sitter här med en kopp varm choklad. Goott!
Idag har jag varit i skolan. Vi hade so, idrott, slöjd och svenska. På so:n fick jag reda på att jag ska göra ekonomi provet på fredag. Bra, då har jag lite mer tid att plugga, om jag hade gjort det idag skulle jag fått IG säkert. Idrotten va skit kul! Vi hade "elevens val", eller som vi kallar det, "fritt" haha. Jag och några andra hoppade trampets (stavas?). Vi gjorde lite volter och handvolter. Tog en massa bilder, laddar inte upp några bilder nu, kanske sen, för jag har tappat bort min sån där uppkopplingssladd. Vettefan om det heter så men ni fattar. ;) Resten av dagen va rätt chill.
Efter skolan gick jag och Josefin till konstgräsfotbollsplanen vid skolan. Riktigt skönt där, kändes lite som sommar fast kallare... Snön där är borta/borttagen så de va gräs där! Alltså plastgräs men det känns som riktigt gräs nästan. Ser iallafall ut som riktigt. x) Tog några misslyckade bilder, haha. När vi gick över stängslet tillbaka fastnade Josefin i den, jag trodde hon skämta först, så jag hjälpte inte henne direkt... :$ Men det gick bra iallafall, inga brutna ben. ^^
Sen hade jag piano och gymnastik på kvällen. Asså av någon anledning kommer jag alltid för sent till pianot! Tidsoptimist på pianot... Haha svåra ord. ;)
Gymnastiken och pianot gick bra. :)
Nu ska jag gratta världens bästa mormor som fyller år idag! Och efter det ska jag duscha.

Hoppas alla har haft en bra dag!
Kram. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0